Sunday, January 16, 2011

zahra masuk wad

Ari jumaat kat Negeri Sembilan nie cuti...  hajat hati dengan cuti yang panjang nie.. dapat ler aku memulakan projek mengemas umah aku yang dah macam kapal karam nie... tapi.. masa bangun jer dari tido... aik... nape nafas zara laju semacam jer... nampak perut dia naik turun... ngan laju skali... siap bunyi2 lagi.... Aik... macam semput jer anak aku nie..... 
x leh jadi nie... dah ler hubby gie keje... KL tak cuti...  
Anak2 ku tak kan aku nak bawak sume skali gie klinik... dah ler ujan plak... ish.. nak tak nak... aku call ler hubby... tapi panggilan aku still tak dijawap... mana dia gie nie...belek nyer belek fon nie... hehehe.. 
nasib baik ader lagi no fon mamat nie... terus aku cal... bukan apa.. tanya hubby aku ader tak... nape aku cal tak jawap... hehe (Skali lagi aku menyusahkan orang..) Dapat jer cakap ngan hubby ayatnyer" Abang leh balik tak...??? Zara tak sihat... mcm semput jer... nak bawak gie klinik nie"...
 So.. kita orang pun gie ler klinik.. tapi ari nie cuti... byk klinik tutup... Uish.. kena gie hospital ler jawapnyer... Masuk jer kat registration tu.. 
terus jer bawak zahra masuk...
treatment yang first skali... of course dia bagi  "nip".. alah yang gas tue... n terus jer masukkan oksigen... Dan ayat yang paling malas aku nak dengar.. "kita tahan kat wad yer".... uish.. letihnyer... rugi cuti aku... tapi kerana Zara...... 



Dah penat semalaman aku tak tido kat wad nie... Sekarang dah balik umah... zara dah ok sikit... cuma kena continue amik ubat jer....  n yang penting... aku nak rehat... Tido...zzzzzzz

2 comments:

  1. mmg penat kan bila anak2 ni sakit.... to zara, rajin2 makan ubat ye.. pasni jgn sakit2 lagi tau...

    ReplyDelete
  2. memang penat tak terkata.... tambahan dok kat wad.. nway.. thanks

    ReplyDelete