Monday, January 31, 2011

Isnin!!!

Hehe... Hari isnin yang memalaskan bagi aku...
mana taknya... dah ler beberapa hari nie asyik ujan...
sejuk tak terkata... kalau tak fikirkan aku nak keje..
anak aku nak sekolah... maunya aku tarik selimut lagi...
hahaha....
Tambahan plak.. jiran sebelah umah aku yang dah bercuti...
yang agak panjang...
maklum ler cikgu...  membuatkan aku jeles...
dan menambahkan lagi kemalasan aku...
Ohhhhh... Isnin!!... kenapa ler aku malas sangat hari nie...
Lambatnya nak tunggu hari khamis untuk aku bercuti lagi..
hehehe...

4 comments:

  1. salam..
    biasalah tu..akak ni cikgu gak..da cuti skrg..

    **akak dah lama folo awk..hehe..yg berjari mulus itu..

    ReplyDelete
  2. jadi cekgu emg byk cuti.sebab tue saye nak jadi cekgu gak.hehe

    ReplyDelete
  3. nak jadi cekgu gak... tapi xde rezeki.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. ai baby....aku suka baca posting ko nih,,,tak snagka ko ni pandai menulis ha ha..so aku nak berjinak2 nih support me ha

    ReplyDelete