Tuesday, January 18, 2011

2011 Menjelma..

Mungkin belum terlewat untuk aku 
mengucapkan Selamat Tahun Baru 2011 
pada diri aku... 
n semua yag aku sayang...  
memang tahun baru nie menjanjikan 
banyak cabaran bagi aku... 
dan kerana cabaran itu... 
baru kebelakangan nie aku dapat 
mencoretkan sesuatu tentang aku 
dalam tahun baru nie...
Apa azam baru???... Hehehe... 
Of course.. nak jadi yang terbaik... 
dari macam-macam segi... 
kehidupan.. rumahtangga... karier... kewangan... 
dan banyak lagi.... 
Uish... tamak betul aku nie kan... 
Tapi aku rasa tak salah.. 
kalau menuju kepada yang lebih baik... 
asalkan aku tak berniat untuk mnganggu gugat sesiapa.....
Ya.. Allah... berikan aku kekuatan 
dalam menerima segala dugaan dari-Mu... 
Setidak-tidaknya... aku tahu.. 
bahawa aku masih lagi Kau sayangi....
Amin.........

2 comments:

  1. selamat tahun baru..
    tq sudi singgah & follow blog saya :)

    ReplyDelete
  2. moga segala yg di impikan akan termakbul....Insya Allah

    ReplyDelete