Thursday, December 16, 2010

Kenapa ngan aku????

Hai semua... agak lama aku senyap n of course tak update apa-apa dalam blog aku nie.... hehe... erm.. baru hari nie aku berkesempatan nak bercerita kemana kah hilangnya aku nie... Terlalu banyak halangan untuk aku update blog nie... :)
Hilangkan Stress..
      Mula2 line broadband aku... ntah naper ntah... sampai nak buka blog nie pun... tinggal header jer.. dari sejam aku tunggu hingga ler makan tiga..empat jam... uish... tension btol lah... puas aku cal sana sini tanya line broadband orang... diaorang kata ok jer... aik...!! naper nie... line nie btol2 buat aku hilang sabar.... Grrrrr.....Geram!!!!!  Tapi sekarang dah ok balik... tu pun lpas aku cal service centre... tank u guys..coz help me... ewah... speaking ler plak...:)

       Baru hati berbunga riang... kerana line dah ok... tetiba lak.. aku diserang sakit perut... demam..n sakit tekak lagi.... Arghhhhhhhh!!!!!!!  Mana ler terdaya badan aku nie.... tambahan plak aku breastfeed... erm...Korang bayangkanlah.. dah tentu aku lembik... dengan tak makannya aku nie...terus dok jer baring atas katil sampai nak bangun pun tak terdaya.... Huhuhu.. sedey giler....:(

       Menambahkan sedey lagi hati aku nie.... my baby.. Zahra.. pun terjangkit penyakit aku nie.... Sampai hari nie... aku gie lagi klinik bawak dia follow up... kata doktor... Lung dia penuh ngan kahak... n korang tau ler baby.. bukan bleh buang sendiri kahak tu... dia batuk-batuk pun.. dia telan balik... So dengan muka tak malunya.. aku terpaksa ler minta balik awal kat bos aku... nak bawak dier klinik... n Alhamdulillah... nampaknya.. ada peningkatan dari semalam... hehehe....Korang.. doakan Zahra sihat ok... Kesian tengok dia... nak tido pun susah...:P

No comments:

Post a Comment