Wednesday, December 1, 2010

Aku penat nie...

Penatnyer.. aku...
Apa ler aku nak merapu hari nie... dah berapa hari aku tak post apa-apa dlm blog aku nie... Busy sangat... huhuhu... Busy mende le aku tue kan???.... ye ler... Minggu nie hubby aku tak der... Kuar pie Sibu... so tinggal ler aku terkontang kanting ngan anak-anak... Mana nak pie keje... nak balik nengok umah aku yang macam kapal karam tue.. bak kata arwah mak aku dulu... Selalunya ringan sikit keje aku kalo hubby ader... Mana taknya... sekurang-kurangnya.. biler aku nak masak ker.. nak kemas umah ker... bleh gak ayahnya tolong layan anak-anaknya... Nie tak... tambahan plak Zahra yang baru nak masuk 6 bulan nie... dah mula tunjuk perangai dia yang baik tue... suruh aku nie layan dier jer... aku letak mula ler dia menanggis kalo tengok aku ke hulu ke hilir depan dia... tapi tak layan dia... Lagi pun ntah kenapa sehari dua nie aku rasa badan aku penatttt sangat.... (Cuba korang tengok mata aku kat sebelah tue... Penatkan.... hehehe)
Ish.. macam dah tua sangat plak aku nie kan.... tapi betol!!! aku pun tak tau kenapa... Minggu nie aku penatttt sangat... sampaikan kalo nak tengok laptop kat umah aku tu pun aku rasa tak berdaya sangat... Agak-agaknya apalah yang terjadi pada aku nie kan???.. kalo korang ader idea nak bagi tips untuk aku menghilangkan kepenatan aku nie... sila-silalah...:P

No comments:

Post a Comment