Tuesday, November 16, 2010

saje nak merapu..

Erm... apa yang aku nak share ek kali nie... Actually ari nie demam ler plak... Anak-anak pun tak berhenti2 batuk n selsema... kesian tgk baby nie... nak tido pun x leh... baru nak lena dah terbatuk lagi....  jaga n menanggis laggii...... n yang penatnyer aku... rase nak nanggis sama pun ader... wargh...!!!!! mana taknyer... tgk my abby kat sebelah nie tido berdengkur.. sakit hati pun ader... orang penat2 bersengkang mata... dier syok jer lena.... Ish aper ler aku nie... sabar.... dah memang kewajipan menjadi ibu n isteri... hahaha.... 
Time macam nie teringat plak arwah mak... agaknyer macam nie ler penat arwah mak menjaga aku adik beradik... terutamanya aku ler yang x abis2 sakit n menyusahkan mak... "mak... angah minta ampun n maaf atas sume yang angah dah buat..dari angah kecik sampai dah besar panjang nie... Semoga roh mak dicucuri rahmat n berada bersama org2 yg beriman...amin........

No comments:

Post a Comment