Friday, November 26, 2010

Jalan-jalan KL

Kakak n Amani


Erm... Malam minggu tu.... boring sangat......so ... anak2 pulak sibuk ajak "jom ler jalan...ibu.. ayah...jomlah!! Kita pegi KL nak?".. Demi memenuhi hasrat anak-anak yang memang kemaruk nak jalan ke KL aku n hubby pun turutkan jer ler... (Nasib baik gak ler my abi tu sporting kalau bab layan anak2 nie)...Pegi pun dah pukul 10.00pm.. .. Anak2 memang suka tengok lampu yang berwarna warni....  Bukan nyer jalan mana-mana pun.. we all just singgah kat Dataran n kat luar bangunan KLCC... Anak2 aku nie kalau kata KL... yang dia orang tau.. KLCC jer ler....
Anak-anak aku nie memang kuat posing... terlentik-lentik kalau nampak kamera zoom kat dia orang... Ish.. anak-anak zaman sekarang...:P


Kat KLCC

Especially kakak... hobinya dari dulu.. menyanyi.. menari.. bergambar... yang tak tahannya... dia kuat make up... ntah ikut perangai sapa pun aku tak tau... sebab aku bukan ler jenis yang suka make up nie... kalau hari2 biasa... aku simple jer orangnya...yang penting hati mau bersih... hehehe... baru cantik luar dalam... tak yah nak make up sangat... betul tak? hahahaha......
Ayah yang sporting..
tapi apa yang paling best.. abi aku nie.. bapak kepada anak2 aku nie.. bleh tahan ler sporting orangnyer... katanya.. nak bagi anak2 rasa best selalu... (tapi selalu gak uols kena marah ngan ayah)... nak bagi anak2 rasa hidup nie penuh dengan benda yang menarik..... al maklum ler zmn dulu2... kalau kata nak pie jln KL tue mcm jauh jer.... tambahan plak.. background family we all... yang bukan ler orang senang... tapi x ler plak susah sangat... Setakat nak pie KL tue setahun sekali pun tidak rasanyer... so dengan azam tak mau anak2 rasa apa yang we all rasa... "Jom jalan..."

Comey gitu...
Lagipun aku rasa nie salah satu cara gak nak merapatkan anak-anak dengan parent... atleast biler tgk anak2 aku yang memang sukaaaaaa bebenar bergambar nie.. terhibur gak hati... macam-macam aksi yang dia org buat... n sekarang nie bukan sekadar bergambar jer keje anak2 aku nie... sekarang dia org nie dok belajar plak jadi photographer... Naik penuh hfon aku tu ngan gambar ntah apa-apa ntah...:P Tapi demi anak2 yang baru nak kenal dunia nie... redha jer... biar mereka mempelajari sesuatu yang baru dari pengalaman yang mereka lalui....:)




Sapa yang paling lentik?

2 comments:

  1. bawak anak kuar jalan jalan skali skala best juga kan.tambah-tambah anak-anak dah besar kan..

    ReplyDelete
  2. erm... tgk gelagat anak2 yang best tue... :)

    ReplyDelete